watery.se

Daniel Johannesen

Ove Jensens Alle 31 D, 8700 Horsens Danmark

Ove Jensens Alle 31 D, 8700 Horsens Danmark

Din varukorg - Din varukorg -

Vårerbjudande - SPARA UPP TILL 88% PÅ FLER ÄN +600 PRODUKTER - FÖRST ATT MÖRA

Returportal

 

Vill du byta, få pengar tillbaka, få fel vara levererad eller har en reklamation?
Alla returer med vårt retursystem ska göras med DHL oavsett leveranspartner. Det tar 7-12 arbetsdagar för DHL att returnera ditt paket till oss.
 
DINA FÖRDELAR
- 365 dagars returrätt
- 0-30 dagar: Återbetalning eller byte.
- 30-365 dagar: Byte eller kupong.
 
Gratis byte
Vi byter både mot andra storlekar och färger, men även andra produkter.


Snabb handläggningstid
Returer behandlas inom 24 timmar efter mottagandet.
Behandlingstiden kan vara längre på helgedagar.
1. Skapa DHL-returetikett (Här på sidan)
2. Lämna in paketet på närmaste DHL-utlämningsställe 
3. Vänta på att vi ska behandla paketet - Detta tar vanligtvis 7-12 arbetsdagar.
 
Ångerrätt
Vi har 30 dagars ångerrätt som börjar gälla från det att du mottagit varan. Vid retur betalar du själv för returfrakten.
Vi vill att du ska vara 100% nöjd med dina köp hos oss, därför erbjuder vi även 365 dagars bytesrätt, vilket innebär att du har upp till 365 dagar efter mottagandet på dig att byta mot en annan vara eller få en värdekupong på samma summa till Watery. se.
Om du av någon anledning inte är nöjd med ditt köp har du 365 dagar på dig att returnera oanvända varor för byte. Du kan självklart prova produkterna, men tänk på att vi endast kan ta emot returprodukter om de är oanvända, otvättade och kompletta med alla etiketter och etiketter. Vid byte är returfrakten gratis.
 
Reklamationsrätt
Konsumentköplagen ger dig rätt till att reklamera en vara inom tre år, under förutsättning att varan var felaktig vid leveranstillfället. Om du tar emot en vara som är defekt ber vi dig att kontakta oss så fort som möjligt. Observera att du behöver lämna ett meddelande till oss med information om felet inom skälig tid efter att du upptäckt felet/defekten.
Vi står såklart för returfrakten vid godkända reklamationer.
Vid godkänd reklamation återbetalas du till samma betalsätt som användes vid köpet. Om extra kostnader tillkommit i samband med godkänd reklamation, så som bensinkostnader eller parkeringsavgifter, återbetalas även detta mot kvitto.
En eventuell tvist ska lösas av antingen Allmänna Reklamationsnämnden (ARN) i Sverige eller European Commission Online Dispute Resolution (EU ODR).
ARN: https://www.arn.se/ Allmänna Reklamationsnämnden, Box 174, 101 23 Stockholm
 
När får jag återbetalning för min retur?
Vi behandlar alla returnerade varor inom 24 timmar efter att vi tagit emot varan, om du har skickat den via vår DHL returportal tar det vanligtvis 7-12 arbetsdagar för oss att ta emot och behandla din retur. Vid retur till vårt lager sker återbetalningen alltid till samma betalningssätt som användes vid beställningstillfället.
 
Får du alla varor vid retur?
Ja, om produkten är oanvänd, otvättad och komplett med alla etiketter och etiketter. Varor kommer att avvisas om de inte uppfyller våra ovanstående villkor.
Du ansvarar endast för avskrivningar på grund av annan hantering än vad som är nödvändigt för att fastställa fastigheter och funktion. Med andra ord – du kan prova produkten på samma sätt som du skulle göra i en fysisk butik.
Om varan har hanterats utöver vad som beskrivs ovan, anser vi att den är använd, vilket innebär att om du ångrar köpet får du endast en del eller inget av köpesumman tillbaka. Storleken på avdraget bestäms utifrån varans återstående försäljningsvärde.
Om varan har en speciell förpackning och den saknas vid retur kan det leda till värdeminskning.
 


Kostar det något att returnera?
Återbetalning eller byte. Det kostar 79 SEK att använda vår returetikett vid återbetalning.
Byte eller kupong. Det är gratis att använda vår returetikett vid byte eller kuponger.


Hur byter eller returnerar jag en vara?
1. Skapa DHL-returetikett (Här på sidan)
2. Lämna in paketet på närmaste DHL-utlämningsställe 
3. Vänta på att vi ska behandla paketet - Detta tar vanligtvis 7-12 arbetsdagar.
 
Eventuell tvist måste lösas av antingen Allmänna reklamationsnämnden (ARN) i Sverige eller EU-kommissionens Online Dispute Resolution (EU ODR).
ARN: https://www.arn.se/
Allmänna Reklamationsnämnden
Box 174
101 23 Stockholm

 

 

Tidigare säte Visa alla säte
Stanga menu

Historia

Stanga menu

Rekommenderat för dig

Stanga menu

Önskelista

Ingen favoritter fundet