Köpte den här simbojen för att vi fick idén att bada som tre galningar. Eftersom vi har hållit på med det här ganska mycket har vi vidtagit vissa säkerhetsåtgärder från en gång till varje vecka. Jag har nu simmat ett antal gånger med simbojen som man kan lägga runt midjan eller korsa runt sig. Köpte fortfarande ljuset och en separat visselpipa. Perfekt, du kan hänga på den bekvämt, om du blåser upp den helt rullar den och nätet där du kan lägga din mobiltelefon kommer att vara nedsänkt (men med ett vattentätt skydd runt). Så blås upp mindre helt så följer den dig fint!! Vald för färgen gul som sticker ut väldigt bra.