watery.se

Daniel Johannesen

Ove Jensens Alle 31 D, 8700 Horsens Danmark

Ove Jensens Alle 31 D, 8700 Horsens Danmark

Din varukorg - Din varukorg -

JANUARIREA - SPARA UPP TILL 88% PÅ FLER ÄN +600 PRODUKTER - FÖRST ATT MÖRA

Kundservice - Vanliga frågor

Kundservice: kundservice@watery.se eller livechat

Kundtjänstens e-post och chattfunktion

Måndag till fredag: kl. 08.00 till 22.00

Fredag ​​till söndag: Tillfällig
OBS: Ibland kommer vi inte att kunna livechatt under öppettiderna, men vi kommer alltid att återvända så snart som möjligt samma dag. Annars kan vi alltid nås på kundservice@watery.se, som vi svarar inom 12 timmar på vardagar.

Kom ihåg att ha ditt beställningsnummer klart.

Klagomål / retur

  • Jag fick fel produkt
    Om du har fått en fel produkt, då ska du kontakta oss på kundservice@watery.se, notera produktens namn och beskriv felet

  • En produkt saknas i mitt paket
    Om du har fått ett paket där en produkt saknas kan du kontakta oss på kundservice@watery.se, kom ihåg att ha klart vilken produkt det är.

  • Min produkt är defekt vid leverans
    Om du har fått en produkt som är defekt redan vid leveransen, vänligen kontakta oss på kundservice@watery.se, där du beskriver felet och noterar produktens namn. Det kommer också att vara till stor hjälp om du bifogar en bild av den defekta produkten.

    Om klagomålet godkänns återbetalar vi din fraktkostnad (efter överenskommen retur) och produktens försäljningspris. Vi återbetalar inte dina ursprungliga fraktkostnader.

  • Hur returnerar jag en artikel?
    Få ett djupgående svar här

Produkter och varumärken

  • Jag kan inte hitta en specifik produkt
    Ibland kan vissa av våra produkter vara slutsålda eller säsongsföremål, varför vissa produkter därför tas bort från butiken igen. I det här fallet rekommendera vi att du regelbundet besöker butiken så att du kan se när produkten finns i lager igen. Du kan också följ med på Facebook eller anmäl dig till vårt nyhetsbrev.

  • Det finns ett märke som jag inte kan hitta. Får i det?
    Om det finns ett speciellt varumärke du är intresserad av, men som vi inte har på hemsidan, är du mer än välkommen att skriva till oss på kundservice@watery.se och skriva varumärket du saknar. Sedan tar vi upp det inlämnade varumärket för bedömning nästa gång vi behöver nya produkter i vårt sortiment.

  • Priser
    Alla besparingar är relaterade till rekommenderade detaljhandelspriser. Erbjudandena gäller endast under begränsade perioder eller så länge lagret räcker. Vi tar förbehåll för produkter, tryckfel, moms- och skatteändringar och leverantörsfel.

    Alla priser är inkl. moms

Frakt och leverans

  • Hur långt är mitt paket?
    Du kan spåra ditt paket via e-postmeddelandet du får direkt efter att vi har skickat ditt paket.

  • Vad kostar frakt?
    Det finns gratis frakt på alla beställningar över 799 SEK. Leveranser vid beställningar under 799 DKK kostar 49 SEK för en paket med Post Nord.

  • Leveranstid?
    På Watery.se får du snabb leverans inom 1-4 arbetsdagar, med förbehåll för sålda artiklar.

    I händelse av att en vara inte kan levereras som angiven eller några lagerfel kommer du att kontaktas av det e-postmeddelande du angett när du beställde.

Beställning

  • Jag vill ha ändrat min beställning
    Om du just har gjort din beställning har du möjlighet att kontakta oss på kundservice@watery.se, om beställningen redan har skickats för förpackning är det tyvärr inte möjligt att göra ändringar.

  • Hur köper jag på Watery.se?
    - Hitta önskat produkt
    - Tryck på knappen "lägg till i kundvagn"
    - Då kan du fortsätta shoppa eller trycka på "gå till betalning"
    - Nu går du till betalning. Ange din personliga information och tryck på "leveransinformation" -knappen
    - Välj nu leveransmetod och ange leveransinformation "och tryck sedan på knappen" Gå för att ange betalningsinformation "
    - Här måste du ange din kortinformation och trycka på "genomför beställning".
    OBS! Din beställning går bara igenom när du klickar på "genomför beställning". Om du lämnar hemsidan innan dess slutförs inte köptransaktionen.
    - Du kommer då omedelbart att få en orderbekräftelse på det e-postmeddelande du gav under kundinformation. Vi drar av pengarna endast när vi skickar dina produkter, du kommer att få ett mejl när vi behandlar din beställning.

  • Vilka betalningsalternativ har jag på Watery.se?
    Kontokortsbetalning (Visa, Visa-electron, Mastercard, MasterCard Debit, Maestro)
    - Banköverföring
    - Direktbetalning
    - Klarnay
  • Varorna jag köpte är nu billigare - betala ni tillbaka skillnaden?
    Eftersom Watery.se är en butik som ofta har erbjudanden, är det tyvärr inte möjligt att få tillbaka skillnaden på en ytterligare rabatterad artikel. När betalningen har slutförts har du som kund accepterat priset på artikeln och därför betalar vi inte prisskillnaden.

  • Hur hittar jag rätt storlek?
    Vi har gjort en detaljerad och svensk storleksguide för baddräkter och badbyxor från våra mest använda märken, så att du enkelt kan hitta rätt storlek. Du hittar den här.

  • Hur fungerar din prismatch?
    Vi har prismatchningar på alla våra produkter på Watery.se, så du kan vara helt säker på att vi är de billigaste alls. Du kan läsa ytterligare villkor etc. om vår prismatch här.

Villkor

  • Hur länge har jag ångerrätt?
    Det finns en 14-dagars returrätt på varorna, beräknat från den dag de mottogs. Läs mycket mer om återkomst här.

  • Om jag inte har tid att hämta mitt paket eller vägra kvitto?
    Om paketet inte hämtas inom tidsfristen för inlämning, eller om du vägrar mottagande, kommer en administrationsavgift på 39 kronor att tas ut.

  • Hur länge har jag rätt till klagomål?
    Watery.se ger en 2-årig reklamationsrätt i enlighet med den svenska och danska försäljningslagen, inklusive tillverknings- och materialfel som finns vid normal användning av produkten.

    Rätten till reklamation täcker inte defekter, skador eller slitage, direkt eller indirekt orsakade till följd av felaktig användning, dåligt underhåll, våld eller obehörig störning. Klagomål om fel och brister, som bör upptäckas under regelbunden inspektion av produkten, måste rapporteras till Watery.se inom rimlig tid.

    Varan kan därefter returneras för reparation, byte eller efter överenskommelse, om det behövs. kreditera. I samband med klagomål återbetalar INTE Watery.se dina ursprungliga fraktkostnader.

  • Hur hanteras min information?
    Ingen personlig information som är registrerad på Watery.se kommer inte att överföras, säljas eller göras tillgänglig för tredje part. All information lagras säkert och är endast tillgänglig för betrodda anställda på Watery.se

Rabatter

  • Finns det några rabattkoder jag kan använda?
    Du hittar alla våra aktiva rabattkoder här.

  • Kan jag kombinera flera rabatter?
    Nej, det går inte att kombinera flera rabatter och rabattkoder. Exceptionellt gratis frakt vid köp på minst 799 SEK.

    Allmänna regler för rabattkoder:
    - Kan användas max en gång per. kund
    - Kan inte bytas mot kontanter
    - Kan inte återanvändas vid retur
    - Kan inte delas vid flera inköp
    - Kan inte användas för betalning av frakt
    - Vissa märken och produkter kan blockeras för rabatt.
    - Kan inte kombineras med andra rabatter, erbjudanden, presentkort och kampanjer.

Nyhetsbrev

  • Hur registrerar jag mig för nyhetsbrevet?
    Längst ner på alla sidor på Watery.se hittar du ett formulär där du kan registrera dig för nyhetsbrevet.

  • Hur avslutar jag prenumerationen på nyhetsbrevet?
    Du gör detta genom att öppna ditt senaste nyhetsbrev. Rulla sedan hela vägen till botten och klicka på länken som säger "avregistrera nyhetsbrev"

Present kort

  • Hur använder jag mitt presentkort?
    När varorna har placerats i kundvagnen klickar du på "Gå till betalning" så kommer du till en delad sida. Längst upp till vänster på dina valda produkter kan du i "Rabattkod?" ange din kod och slutligen tryck på "Apply".

  • Kan du använda flera presentkort samtidigt?
    Nej, det är inte möjligt att använda mer än ett presentkort åt gången.

  • Hur får man ett presentkort?
    Presentkort kan köpas här.

Andra saker

  • Användare ni Cookies?
    Ja. Det är nödvändigt att kunna lägga produkter i kundvagnen och det hjälper också till att förbättra shoppingupplevelsen.

  • Är priserna inkl. MOMS?
    Ja, alla våra priser på webbshoppen visas inkl. moms.

  • Säljer ni till privatpersoner?
    Vi säljer och tillgodoser främst privatpersoner, men har också ett antal klubbar / företag som kunder i förhållande till tryck på badmössor etc.

  • Säljer du utomlands?
    Ja det gör vi. Frakt här kostar bara 100 kr oavsett land. OBS: Gäller endast europeiska länder.

  • Vem står bakom Watery.se?
    Du kan läsa om oss här.

  • Jag har andra frågor?
    Du kan alltid kontakta oss på kundservice@watery.se
Tidigare säte Visa alla säte
Stanga menu

Historia

Stanga menu

Rekommenderat för dig

Stanga menu

Önskelista

Ingen favoritter fundet